تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

حتما شما هم در اینترنت دانلود میکنید و شاهد آن هستید که سرعت اینترنت ها کم بوده و مدت زمان طولانی را باید صرف کرده تا نرم افزار مرد نظر دانلود شود و یا این که ممکن است ارتباط اینترنتی شما قطع شود و شما باید دوباره آن فایل را دانلود کنید و بعضی از نرم افزار ها که از حجم بالایی برخوردار هستند را نمیتواند با دانلود منیجر های خود مرورگر دانلود کرد زیرا این دانلودر ها تغییر در سرعت به عمل نمی آورند و در بعضی از مواقع باعث قطعی و نداشتن امکان Pause هستند .
نرم افزار Orbit Downloader 4.1.0.1 Final نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست . تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد . و برای اجرا فقط کافیست بر روی آیکون برنامه کلیک کنید .

 

Orbit Downloader مديريت دانلود حرفه اي با Orbit Downloader 4.1.0.1 Final

 

 

وِیژگی های نرم افزار Orbit Downloader :
سرعت فوق العاده: افزایش سرعت Download تا ۵۰۰ درصد با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف
فوق العاده سبک: Orbit Downloader با حجمی بالغ بر ۲٫۰۱ MB کمتر از ۳ MB از RAM شما را اشغال و در هنگام Download هم نهایت ۳ درصد از CPU شما استفاده می کند
کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان ، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است
فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد
رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی !

 

 

password مديريت دانلود حرفه اي با Orbit Downloader 4.1.0.1 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download مديريت دانلود حرفه اي با Orbit Downloader 4.1.0.1 Final لینک دانلود – ۴.۵ مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

Downloader نرم افزاری است که به شما آسان ترین و کارآمدترین راه دانلود موزیک های رایگان را نشان میدهد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و محیط کار آن نیز بسیار جذاب می باشد. به طور مثال شما لازم نیست برای پیدا کردن و دانلود آهنگی با نام " همه چیز آرومه" کل اینترنت را زیر و رو کرده تا بتوانید یک لینک معتبر پیدا کنید. این نرم افزار با داشتن یک موتور جستجوی قدرتمند و پیشرفته به شما کمک می کند تا با وارد کردن یکی از موارد آن مانند کلمه کلیدی، نام خواننده، سبک، سال انتشار یا … موزیک مورد نظر را یافته و آنرا به سرعت دانلود نمایید. این نرم افزار با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ MP3  در پیدا کردن موزیک موردنظرتان به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار با انواع دستگاه های پلیر دیجیتال مانند iPod، iPhone، PSP، PDA و گوشی همراه سازگاری دارد.

 

Hot%20MP3%20Downloader دانلود موزیک های رایگان با Hot MP3 Downloader 3.2.0.2

 

 

 

password دانلود موزیک های رایگان با Hot MP3 Downloader 3.2.0.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود موزیک های رایگان با Hot MP3 Downloader 3.2.0.2 لینک دانلود – 8.4 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را میدانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمانهای مرده و بلا استفاده مانند زمانهایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.
 یکی از کاربرهای مهم این نرم افزار برای مدیریت دانلود های شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص (بطور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمانهای تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را در ساعاتی خاص خاموش نماید!
 این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و میتواند بطور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

 

bidar مديريت دانلودهای شبانه و انجام عمليات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45

 

 

password مديريت دانلودهای شبانه و انجام عمليات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45پسورد فایل: www.downloadha.com

download مديريت دانلودهای شبانه و انجام عمليات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45 لینک دانلود – 2 مگابایت | لینک کمکی

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

Music Mp3 Downloader  یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی برای دانلود موزیک در اینترنت می باشد. توسط این برنامه بسیار جالب میتوان به منبع عظیمی از اهنگ ها دسترسی داشت و اهنگ های دلخواه را دانلود کرد. کافیست که در این نرم افزار نام خواننده, نام موزیک, نام البوم و یا سایر مشخصات یک اهنگ را وارد کنید و سپس خواهید دید که برنامه با جستجو در میان ارشیو عظیم خود اهنگ های مرتبط با موضوع جستجو شده را برایتان پیدا کرده است که میتوانید به صورت مستقیم هر کدام از انها را دانلود کنید.

 

Music Mp3 Downloader دانلود موزيك از اينترنت با Music MP3 Downloader 5.3.2.6

 

 

password دانلود موزيك از اينترنت با Music MP3 Downloader 5.3.2.6پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود موزيك از اينترنت با Music MP3 Downloader 5.3.2.6 لینک دانلود نسخه نصبی – 8.5 مگابایت | لینک کمکی

download دانلود موزيك از اينترنت با Music MP3 Downloader 5.3.2.6 لینک دانلود نسخه قابل حمل – 10.1 مگابایت | لینک کمکی

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

save2pc یک نرم افزار رایگان در زمینه دانلود فیلم های آنلاین از سایت های معروفی چون Youtube  یا  Googleو ذخیره آن با فرمت AVI، MPEG یا  FLVبر روی سیستم شما می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را که لینک مستقیم آن ها پنهان شده است را دریافت نمایید که برای اینکار نیاز به هیچگونه استفاده از کد جاوایی نیست و تنها کافی است برنامه را اجرا کرده تا با استفاده از تکنولوژی خود لینک مستقیم را برای شما به نمایش درآورد. در کل می توان گفت این برنامه یک نرم افزار کم حجم، پرسرعت، کاربردی، عملگرا و قدرتمند بوده و دارای یک محیط کاربری بسیار ساده نیز می باشد.

 

save2pc دانلود آسان ویدئوهای آنلاین با save2pc Ultimate 4.22 Build 1346 قابل حمل

 

 

password دانلود آسان ویدئوهای آنلاین با save2pc Ultimate 4.22 Build 1346 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود آسان ویدئوهای آنلاین با save2pc Ultimate 4.22 Build 1346 قابل حمل لینک دانلود – 4.5 مگابایت | لینک کمکی

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

نرم افزار Internet Download Manager 6.07 build 2 Final معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 

Internet Download Manager بهترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.07 build 2 Final

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager :

– سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها

- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است

- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV

- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 

- نصب سریع و آسان نرم افزار

- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص

- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی

- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه

- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده

- قابلیت کشیدن و رها کردن – Drag & Drop لینک ها 

- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود

- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS

- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند

- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها

- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب

- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷

- و …

 

source بهترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.07 build 2 Final   توضیحات :  برای فعال سازی این نرم افزار ابتدا نرم افزار را نصب کنید . سپس به پوشه Crack که در داخل فایلی که دانلود کردید بروید و فایل " SnDk&p.exe " را اجرا نمایید . بعد از اجرای این فایل پنجره باز میشود که در پایین آن و در کادر Serial شماره سریالی قرار دارد . آن را کپی کنید . سپس برنامه اینترنت دانلود منیجر را که نصب کرده بودید اجرا نمایید . اگه در هنگام اجرا از شما شماره سریال خواست ، سریالی که کپی کرده بود را در کادر مخصوص Paste کنید . ولی اگر از شما شماره سریال نخواست ، پس از جرا نرم افزار اینترنت دانلود منیجر ، از طریق منو به Registration بروید و سپس گزینه Registration را انتخاب نمایید ؛ پنجره ای باز می شود که در آن می توانید شماره سریال خود را قرار دهید و پس از آن موارد درخواست شده نظیر نام ، نام خانوادگی و ایمیل را قرار دهید . حال می توانید به صورت نا محدود از برنامه استفاده نمایید و دیگر به شماره سریال نیاز نیست .

 

 

password بهترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.07 build 2 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.07 build 2 Final  لینک دانلود – ۴٫۵۱ مگابایت  |  لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش حجم اطلاعات و فایل‌ها بر روی سرورها، و تقاضای بسیار بالای مصرف کننده‌گان اینترنت برای دانلود، نیاز به نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیار بیش از پیش احساس می‌شود.به این منظور شرکت‌های بسیار زیادی نرم‌افزارهایی جهت مدیریت و بهینه‌سازی دانلود ارائه کرده‌اند.Free Download Manager نام نرم‌افزاری است که به منظور مدیریت دانلود‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

Free Download Manager 3.4 Build 905a مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)

 

 

password مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)لینک دانلود – ۹٫۳ مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها